КИЇВ. 27 вересня. УНН. Компанія Facebook в середу представила окуляри віртуальної реальності Oculus Quest. Про це вона повідомила на своєму сайті, передає УНН.
Mozilla представила браузер для віртуальної реальності. За словами розробників, він є кросплатформеним, має відкритий вихідний код і може працювати з автономними гарнітурами віртуальної і доповненої реальності, повідомляється в блозі...
Як і очікувалося, компанія Facebook оголосила про початок продажів автономного шолома віртуальної реальності Oculus Go на конференції розробників F8, яка проходить цього року 1 і 2 травня в Сан-Хосе.
Компанія Oculus, що належить Facebook, анонсувала новий бездротовий шолом віртуальної реальності, який об\'єднав характеристики систем Oculus Rift і Oculus Go.
Хоча Facebook офіційно не заявляла, що скоро з\'явиться продовження Oculus Quest, витоків і фрагментів інформації достатньо, щоб з упевненістю припустити, що вони вже в дорозі. Кілька витоків рендерів і зображень дають нам уявлення про ймовірне дизайні Oculus
Microsoft представила поліпшену версію віртуальної реальності для сліпих. У ній користувачі можуть рухати віртуальної тростиною не тільки в горизонтальній площині, а й піднімати і опускати її. Це дозволило багатьом учасникам тестування пройти необхідний ділянку без зіткнень.
Компанія Google подала патентну заявку на \"взуття доповненої та/або віртуальної реальності\", яка була опублікована днями відомством з патентів і товарних знаків США.
В теперішніх умовах ізоляції, безперечно зростає важливість online. І доки певні категорії бізнесів лише починають діджиталізуватися, лідери — вже реалізовують рішення, немов із науково-фантастичних фільмів.
Американська Playboy Enterprises Inc., видавець однойменного журналу, планує розвивати операції в таких сегментах, як геі, відеоігри і платформи віртуальної реальності.
В теперішніх умовах ізоляції, безперечно зростає важливість online. І доки певні категорії бізнесів лише починають діджиталізуватися, лідери — вже реалізовують рішення, немов із науково-фантастичних фільмів.
Дослідження, проведене компанією International Data Corporation (IDC), говорить про те, що поставки шоломів віртуальної реальності (VR) у другому кварталі нинішнього року впали на третину - 33,7% - в порівнянні з аналогічним періодом 2017-го.