Mozilla представила браузер для віртуальної реальності. За словами розробників, він є кросплатформеним, має відкритий вихідний код і може працювати з автономними гарнітурами віртуальної і доповненої реальності, повідомляється в блозі...
Компанія Google подала патентну заявку на \"взуття доповненої та/або віртуальної реальності\", яка була опублікована днями відомством з патентів і товарних знаків США.
Як і очікувалося, компанія Facebook оголосила про початок продажів автономного шолома віртуальної реальності Oculus Go на конференції розробників F8, яка проходить цього року 1 і 2 травня в Сан-Хосе.
КИЇВ. 27 вересня. УНН. Компанія Facebook в середу представила окуляри віртуальної реальності Oculus Quest. Про це вона повідомила на своєму сайті, передає УНН.
Компанія Oculus, що належить Facebook, анонсувала новий бездротовий шолом віртуальної реальності, який об\'єднав характеристики систем Oculus Rift і Oculus Go.
Світовий ринок технологій доповненої і віртуальної реальності (augmented reality, AR / virtual reality, VR) в 2019 році зросте на 68,8% відносно попереднього року, досягнувши 20,4 млрд доларів.
В теперішніх умовах ізоляції, безперечно зростає важливість online. І доки певні категорії бізнесів лише починають діджиталізуватися, лідери — вже реалізовують рішення, немов із науково-фантастичних фільмів.
Американська Playboy Enterprises Inc., видавець однойменного журналу, планує розвивати операції в таких сегментах, як геі, відеоігри і платформи віртуальної реальності.
Хоча Facebook офіційно не заявляла, що скоро з\'явиться продовження Oculus Quest, витоків і фрагментів інформації достатньо, щоб з упевненістю припустити, що вони вже в дорозі. Кілька витоків рендерів і зображень дають нам уявлення про ймовірне дизайні Oculus
В теперішніх умовах ізоляції, безперечно зростає важливість online. І доки певні категорії бізнесів лише починають діджиталізуватися, лідери — вже реалізовують рішення, немов із науково-фантастичних фільмів.
Дослідження, проведене компанією International Data Corporation (IDC), говорить про те, що поставки шоломів віртуальної реальності (VR) у другому кварталі нинішнього року впали на третину - 33,7% - в порівнянні з аналогічним періодом 2017-го.