Таїна… Вона оселилася і живе в картинах від моменту їх створення, ні, радше ще у процесі написання. Таїна, є така картина авторства пані Наталки, є і новела під такою ж назвою. Давайте уважно прислухаємося до змісту двох знакових уривків з новели: «Мама… Тільки з роками, коли вже в самої дорослі діти, часто згадую про неї. У мами була надзвичайно лагідна усмішка, але вдачу...
У рамках проведення 30-го ювілейного Колоквіуму європейських парафій у Львові, 29 липня відбулася подія рекордного мистецького і сакрального значення – майстер-клас з іконопису на склі.
Відродження або поява чогось нового можлива там, де є для того сприятливі умови… Певні традиції в образотворчому мистецтві Закарпаття існували і до появи Школи живопису. Дивно, якби було інакше, географічний центр Європи знаходиться саме у цьому краї, отже, тут перетиналися впливи православ’я Східної Європи, католицизму Західної та своєрідні культури Балканських країн…...
У рамках проведення 30-го ювілейного Колоквіуму європейських парафій у Львові в приміщенні Львівської семінарії Святого Духа 29 липня відбувся майстер-клас зі створення традиційної ікони на склі. У ньому взяло участь приблизно 120 учасників як з-за кордону, так і з України.
Народний художник України АНТОН КАШШАЙ, - один із найколоритніших представників ЗАКАРПАТСЬКОЇ ШКОЛИ МАЛЯРСТВА. Не живописець за освітою, він зумів довести, що: «Серед пейзажистів України з’явився яскравий художник і видатна творча особистість, що проявляє підвищену цікавість до композиційних законів монументального пейзажу, потяг до образних узагальнень епічної масштабності»,...
В ХVII столітті стала відомою формула Декарта: «Cogito,ergo sum» (Думаю, значить існую). Цією формулою було задано курс на однобічне визначення сутності індивіда, - раціоналізм орієнтований на інтелект. Під її впливом утверджувалося призначення людини, - як людини розумної. Схема «працювала», і не одне століття. А як же Душа? Вона при такому трактуванні опиняється десь...
Ікона на склі– це унікальне явище українського народного живопису. Вона вражає своєю щирістю і безпосередньою простотою в зображених ликах, багатством і гармонією барв.У ній відображена церковна іконографічна традиція і душа народу –щира побожність і відчуття...